۵۵ تن در پیوند به جرایم مختلف از هشت ولایت بازداشت شدند

moi-af
دوشنبه ۱۴۰۲/۵/۲ - ۱۱:۵۲
fafaf

منسوبین پولیس فرماندهی امنیه ولایت تخار ۱۰ را تن در پیوند به قتل، هشت تن را در پیوند به ازار و اذیت همراه با سه سارق حرفه ای، دو تن را در پیوند به استفاده از مواد مخدرهمراه با یک تن دیگر در پیوند به ضرب و شتم و همچنان شش تن دیگر را در پیوند به فساد اخلاقی از مرکز و ولسوالی های این ولایت بازداشت کردند.
در همین حال، پنج تن در پیوند به سرقت، یک تن در پیوند به فریب کاری از شهر جلالآباد مرکز ولایت ننگرهار، شش سارق مسلح و حرفه ای همراه با یک میل سلاح، دو سیت گوشی مسروقه و یک پایه مخابره در ناحیه پنجم شهر هرات از سوی نیروهای امنیتی ولایات متذکره بازداشت شدند.
از سوی هم، پولیس مبارزه با جرایم جنایی سه تن را در پیوند به سرقت از ولسوالی لعل سرجنگل ولایت غور، سه تن را در پیوند به فساد اخلاقی همراه با دو سارق در پکتیا، یک سارق مشهور و حرفه ای را از کابل، یک قصاب را در پیوند به فروش گوشت حرام در مربوطات شهر مزار شریف مرکز ولایت بلخ بازداشت نمودند.  
همچنان؛ سه تن که میخواستند هفت میل تفنگچه را به کشور ایران قاچاق نمایند از مربوطات ولسوالی چهار برجک ولایت نیمروز از سوی نیروهای امنیتی این ولایت نیز بازداشت گردیدند.