اعلامیه‌ مطبوعاتی وزارت امور داخله در پیوند به گشت‌وگذار موترهای دست راست و موتر سایکل‌های بدون اسناد

jamil-moi
۶

به تعقیب اعلامیه‌های قبلی به اطلاع تمام دارندگان موترهای دست‌راست ( دست پاکستان‌ )رسانده می‌شود که روند توزیع سندامنیتی سر از  تاریخ( ۳ حمل ۱۴۰۰ ) آغاز گردیده و تا ۹۰ روز ( ۳ سرطان ۱۴۰۰ ) ادامه خواهد داشت. 
از مالکان موترهای با این مشخصات خواسته می‌شود اسناد امنیتی موترهای شان را در مهلت تعیین‌شده طی‌مراحل و دریافت نمایند. گشت‌وگذار وسایط نقلیه بدون اسناد امنیتی در مرکز و یا ولایات تخطی قانونی-امنیتی محسوب شده و با آنان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
هم‌چنان واردکنندگان و فروشندگان موترسایکل‌ها مکلف‌اند قبل از خروج موتر سایکل‌های‌شان از گمرک‌ها، نمبر پلیت و جواز سیر وسایط متذکره را از اداره ترافیک اخذ کنند. در صورت تردد بدون اسناد قانونی از سوی منسوبین پولیس ضبط بدون بازگشت شده و صاحبان آن حق هر گونه شکایت را از خود سلب خواهند کرد.
لطفا با پولیس خود همکار باشید!

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴
Background image

اطلاعیه!

بر اساس فرمان شماره (۱۵۲۰) مقام  رهبری امارات اسلامی و رهنمودهای وزارت امورداخله، به دارندگان موترهای شخصی رسانیده می شود که ، هارند، اشاره و سایر

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۰
Background image

پیام وزارت امور داخله  

روز جهانی آگاهی دهی برای خلع سلاح و عدم اشاعه سلاح به عنوان اقدامات کلیدی در حفظ صلح و ایجاد امنیت جهانی از اهمیت خاصی برخوردار میباشد.

بازگشت به اطلاعیه ها