کسانی‌که با داکتران برخورد توهین‌آمیز کنند و به سرمایه‌های صحت آسیب برسانند، بازداشت می‌شوند 

jamil-moi
7

با توجه به شدت‌یافتن موج سوم کرونا در کشور هرگاه به این ویروس مبتلا می‌شویم و نیاز به شفاخانه و مراقبت جدی است، با داکتران و تیم‌های صحی در محیط شفاخانه باید با حوصله رفتار شود. در روزهای دشوار کنار چپن‌سفیدها و داکتران قهرمان باید ایستاد نه اینکه آنان را تحقیر و توهین کرد. 
اخیراً در یکی از شفاخانه‌ها زمانیکه مریض کرونایی فوت می‌شود، اقارب مریض داکتران را لت‌وکوب می‌کنند و وسایل شفاخانه را از بین می‌برند. این عمل قابل قبول نیست و ضمن برخورد با این افراد، هشدار‌ داده می‌شود که هرکس در برابر داکتران از تهدید و زور کار‌ گیرد، بازداشت و به نهادهای عدلی و قضایی سپرده می‌شود. 
داکتران در این شرایط تلاش‌های همه جانبه شانرا برای مهار وضعیت و رسیدگی به مریضان کوید۱۹ انجام می‌دهند، این مشکل جهانی است و تنها متعلق به افغانستان نمی‌شود. از جهت دیگر مسوولیت اجتماعی و فردی نیز مهم است که هریک ما در این راستا باید متوجه رفتار، کردار و همچنان وقایه باشیم.

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۵۳
Background image

اطلاعیه

به اطلاع عموم هموطنان ما رسانیده میشود، آنعده اشخاصی که در جریان اداره فاسد گذشته، وسایط شان بخاطر حوادث ترافیکی و یا انجام اعمال غیر قانونی دیگر م

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

بازگشت به اطلاعیه ها