الحاج خلیفه سراج الدین حقانی و هییت همراه اش با بزرگان و مسوولین محلی ولسوالی سید کرم ولایت پکتیا در یک نشست مردمی اشتراک کردند.

moi-af
شنبه ۱۴۰۳/۶/۳۱ - ۱۰:۵۳

برزگان قومی، علما و مردم محل از سرپرست وزارت امور داخله و هییت همراه اش استقبال گرم نموده و از تلاش های امارت اسلامی در تامین امنیت ابراز خرسندی کردند.

مردم ولسوالی سید کرم از همکاری دوامدار خود به سرپرست وزارت امور داخله، اطمینان دادند و از وی خواستند تا در انکشاف متوازن و عملی کردن پروژه های زیربنایی در این ولسوالی توجه داشته باشند.

آقای حقانی طی سخنانی از قربانی های مردم ولسوالی سیدکرم در جریان جهاد ابراز قدردانی نموده و مردم این ولسوالی را بخشی مهم از زیربنای پیشرفت و امنیت کشور دانست.

سرپرست وزارت امور داخله، امنیت و پیشرفت را نعمت الهی عنوان نموده گفت که، در کنار بی کاری و مشکلات، امید ها هم زیاد است و تاکید کرد که بجای ناامیدی باید مردم و حکومت به شکل مشترک کار کنند.

آقای حقانی در مورد همکاری و اعتماد در یک چوکات مشروع با خارجی ها گفت که، خارجی ها باید در چوکات میکانیزم های منظم و مشروع در انکشاف اقتصادی و مبارزه مثمر در بخش مواد مخدر با افغانستان همکاری کنند.

سرپرست وزارت امور داخله با آنکه کمک های بشردوستانه را مهم خوانده گفت که، کمک های بشردوستانه نباید با موضوعات سیاسی ربط داده شود. 

خلیفه صاحب در جریان صحبت های خود از آینده بهتر، خودکفایی، استخراج معادن و حل مشکلات به سطح ملی و بین المللی و حل مشکلات بیکاری برای مردم اطمنیان داد.

او همچنان، وضعیت به وجود آمده ی فعلی را یک فرصت خوب برای همدلی و همدیگر پذیری دانسته و حفظ ثبات و آرامی را از تصامیم جدی حکومت عنوان کرد.