الحاج خلیفه سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امورداخله، مسجد شریف به نام عبدالمنان شهید را افتتاح کرد

moi-af
پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۵ - ۱۲:۱۶

مسجد متذکره در محوطه حوزه یازدهم امنیتی پولیس در شهر کابل از سوی سرپرست وزارت امور داخله افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.
مراسمی که به همین مناسبت برگزار شده بود، شیخ حضرت بلال رییس شورای علما و گل آقا بزرگ قوم در جریان صحبت های خویش تشریف آوری خلیفه صاحب را جای افتخار دانسته و از تامین امنیت حوزه مربوطه به آقای حقانی اطمینان داد.
آنها همچنان از تعامل خوب ملت و حکومت قدردانی کرده و از تلاش های شبانه روزی مسوولین حوزه ابراز امتنان کردند.
سپس سرپرست وزارت امور داخله، در صحبت های خود در مراسم افتتاح مسجد عبدالمنان شهید و تلاش قهرمانان جهادی در امور خیر را یک ارزش تاریخی و حق آنان عنوان کرد.
آقای حقانی، همچنان در مورد کارنامه های شهید عبدالمنان یادآوری نموده و بر برآورده شدن آرمان های شهدا و تعقیب نمودن راه آنها تاکید نمود.
سرپرست وزارت امور داخله، در مورد اهمیت وحدت و اتحاد در زنده گی یاد آوری نموده و از تلاش های مجاهدین در تامین امنیت ابراز قدردانی کرد.
او همچنان بر خودداری از هر نوع اختلاف افزود که کشور بعد از سالیان متمادی جنگ و مشکلات حالا منسجم شده و به هیچ کسی اجازه داده نمی شود که یکپارچه گی به وجود آمده میان اقوام کشور را صدمه برسانند.
آقای حقانی، خطاب به مسوولین حوزه از آنها خواست که وظایف خود را به اسرع وقت انجام دهند و در کنار تقوا با مردم رویه و تعامل نیک را در پیش گیرند.