اعلامیه وزارت داخله در پیوند به مقرری قومندان امنیه جدید ولایت بلخ

rahimzai_moi

ارزیابی‌های اخیر وزارت امور داخله در مورد امنیت ولایت بلخ نشان می‌دهد که امنیت این ولایت به صورت عمومی و مشخصاً امنیت شهرمزار شریف و ولسوالی‌های شولگره، بلخ، چمتال و زارع نگران کننده بوده و هم چنان مشکلات که در بندر حیرتان تاجران ملی داشتند، ایجاب می‌کرد تا توجه خاص به امنیت ولایت بلخ صورت گیرد.
از سوی دیگر وجود افراد مسلح غیر مسوول، افزایش فعالیت باندهای جنایتکار و فعالیت گروه‌های تروریستی باعث وضعیت نامطلوب امنیتی در بخش‌های از ولایت بلخ شده است.
به این اساس تصمیم اتخاذ گردید که در سطح رهبری پولیس بلخ تغییرات به میان آید تا در این ولایت امنیت بهبود پیدا ‌کند و مردم ‌بتوانند در سایه امنیت و آرامش کامل زندگی کنند، بنا‌ءً مل پاسوال عبدالرقیب مبارز که یک شخص ورزیده، قاطع و متجرب است به حیث قومندان امنیه بلخ گماشته شد، که امروز رسماً معرفی خواهند شد.
تغییر و تبدیل در حکومت و به خصوص در چارچوب نیروهای امنیتی به منظور بهبود وضعیت امنیتی یک اصل است، بنابر این تقرر قومندان امنیه جدید ربط به مسایل سیاسی ندارد و بخشی از روند عادی حکومت داری است که جهت بهبود وضعیت در بلخ روی دست گرفته شده است.
وزارت امور داخله خود را متعهد به ارایه خدمات بهتر امنیتی به منظور پاسداری از آرامش و امنیت مردم میداند و در این راستا اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴
Background image

اطلاعیه!

بر اساس فرمان شماره (۱۵۲۰) مقام  رهبری امارات اسلامی و رهنمودهای وزارت امورداخله، به دارندگان موترهای شخصی رسانیده می شود که ، هارند، اشاره و سایر

بازگشت به اطلاعیه ها