اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به حملات راکتی امروز در کابل

jamil-moi
7

تلاش دشمنان مردم افغانستان در ماه‌های اخیر با تشدید خشونت‌ها و به خیال سقوط برخی ولسوالی‌ها به ناکامی مواجه شد. آنان میدان جنگ را باخته‌اند وبا تغییر رویکرد، روی اهداف نرم متمرکز شدند.
 با اطمینان می‌گوییم که نیروهای قهرمان امنیتی و دفاعی کشور هر عمل وحشیانه تروریستان را پاسخ داده‌اند.
در پیوند به حملات نرم دشمن بالای مردم، اخیراً نیروهای قهرمان امنیتی چندین گروه خورد و بزرگ تروریستی را که در سازماندهی و انجام حملات تروریستی در کابل نقش داشتند، بازداشت کرده‌اند.
به هموطنان عزیز خود به خصوص شهروندان کابل اطمینان می‌دهیم که رویداد تروریستی امروز کابل با جدیت تمام زیر بررسی قرار دارد و عاملان این جنایت بازداشت و به کیفر خواهند رسید.
در پیوند به همین خشونت‌ها صبح امروز، دشمنان مردم افغانستان با استفاده از یک موتر نوع "سراچه" ده فیر مرمی راکت را از ساحه لب جر، مربوطات حوزه چهارم بر بخش‌های شهر کابل پرتاب نمودند که این راکت‌ها بر ساحات مسکونی هواشناسی و زن‌آباد مربوطات حوزه نهم و منطقه خواجه‌رواش مربوط حوزه پانزدهم اصابت نموده‌اند که در نتیجه اصابت این راکت‌ها، یکتن از هموطنان ملکی ما شهید و دو تن از هموطنان ما زخمی شده‌اند.

آخرین اطلاعیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۵۲
Background image

اطلاعیه 

به اطلاع عموم هموطنان ما رسانیده میشود، آنعده اشخاصی که در جریان اداره قبلی ، وسایط شان بخاطر حوادث ترافیکی و یا انجام اعمال غیر قانونی دیگر متوقف

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

بازگشت به اطلاعیه ها