اطلاعیه ریاست پاسپورت

moi-af
ktgq1

قابل توجه هموطنان گرامی؛
اخیرا برخی از افراد فرصت‌طلب و کاذب در شبکه های اجتماعي بنام شماری از ادارات رسمی حساب های مستعار ایجاد نموده اند تا بتوانند از این طریق با تبلیغات سوء و نشرات منفی افکارعامه را مغشوش نمایند.
منجمله؛ حساب مستعاری در شبکه تویتر بنام "د ۱.۱.۱ د پاسپورت عمومی ریاست" از سوی این افراد فرصت طلب ایجاد و از این طریق تبلیغات کاذب و منفی را به‌راه انداخته اند.  فرد فرصت طلب در صفحه متذکره  نوشته است که نظر  به تصمیم رهبری وزارت امورداخله قیمت تعرفه های پاسپورت افزایش داده شده است.
این موضوع قطعاَ حقیقت ندارد و هیچ‌گونه تغییراتی در قیمت تعرفه های پاسپورت به وجود نیامده است. 
تبلیغات منفی و مغشوش سازی افکار عامه مطابق به قانون جرم است و در صورت شناسایی با عامیلین آن برخورد جدی صورت خواهد گرفت. به نیروهای کشفی هدایت داده شده است تا چنین افرادی که با تبلیغات کاذب و منفی شان همواره در تلاش خدشه‌دار ساختن افکار عامه هستند را شناسایی و فوراَ بازداشت نمایند.
اداره عمومی مرکزی پاسپورت از متقاضیان میخواهد که فریب چنین افراد کاذب و فرصت طلب را نخورند.
 قیمت پول تعرفه پاسپورت های عادی مطابق به گذشته، برای افراد بالاتر از سن ۱۵ سال، با اعتبار میعاد ۱۰ سال، به شمول پول سره میاشت و پُسته خانه مبلغ ۱۰۴۰۰ افغانی، و برای افراد زیر سن ۱۵ سال، پاسپورت‌های عادی با اعتبار ۵ ساله، قیمت مجموعی به شمول پول سره میاشت و پُسته‌خانه، مبلغ ۳۶۵۰ افغانی معین گردیده است.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴
Background image

اطلاعیه!

بر اساس فرمان شماره (۱۵۲۰) مقام  رهبری امارات اسلامی و رهنمودهای وزارت امورداخله، به دارندگان موترهای شخصی رسانیده می شود که ، هارند، اشاره و سایر

بازگشت به اطلاعیه ها