اطلاعیه ریاست عمومی پاسپورت

moi-af
sdf


ریاست عمومی پاسپورت از متقاضیان که از طریق آنلاین ثبت نام نموده خواهشمند است که مطابق به تاریخ درج شده در فورم های شان، به ریاست پاسپورت مراجعه نمایند.
برای آنعده متقاضیانی‌که قبلآ روز و تاریخ مراجعه از طریق فورم آنلاین داده شده بود و تا اکنون به اداره مرکزی پاسپورت مراجعه نکرده اند، رسانیده میشود که سر از فردا الی تاریخ 16 سرطان وقت داده شده است که جهت بایومتریک و سایر پروسه کاری شان، به ریاست پاسپورت مراجعه نموده تا پاسپورت های خویش را اخذ نمایند. در صورت عدم مراجعه چنین متقاضی الی تاریخ تعین شده، پاسپورت های شان اجرا نمی‌گردد.
بعد از این برای متقاضیانی که در فورم شان تاریخ مراجعه به ریاست پاسپورت، مشخص گردیده است  مکلف هستند در تاریخ معینه به اداره مرکزی پاسپورت مراجعه نمایند. به دلیل ازدحام زیاد در سیستم آنلاین و نیز رسیدگی به موقع به درخواست ها از این طریق، اگر فرد متقاضی در تاریخ معینه به ریاست پاسپورت مراجعه نکند، پس از گذشت سه روز از سیستم حذف و نوبت به متقاضی بعدی داده خواهد شد. این اصول پس از 16 سرطان تطبیق خواهد شد.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴
Background image

اطلاعیه!

بر اساس فرمان شماره (۱۵۲۰) مقام  رهبری امارات اسلامی و رهنمودهای وزارت امورداخله، به دارندگان موترهای شخصی رسانیده می شود که ، هارند، اشاره و سایر

بازگشت به اطلاعیه ها