۳۸ تن در پیوند به سرقت از ۱۰ ولایت بازداشت شده اند

moi-af
یکشنبه ۱۴۰۱/۸/۱ - ۱۶:۲۰
dfg

۳۸ تن در پیوند به سرقت، قتل، فساد اخلاقی و قمار بازی از ولایت های بلخ، کندز، فراه، کابل، بغلان، غور، تخار، نیمروز، پروان و بادغیس بازداشت شدند.
منسوبین فرماندهی امنیه ولایت بلخ، پنج تن را در پیوند به فساد اخلاقی از ناحیه هفتم شهر مزارشریف و چهار سارق حرفوی را از مربوطات ولسوالی بلخ این ولایت، بازداشت کردند.
همچنان، سه تن دیگر که قصد قتل یک داکتر را در بدل ۷۰۰ هزار افغانی داشتند، از مربوطات ناحیه پنجم این ولایت نیز از سوی پولیس این ولایت، بازداشت شده اند.
از سوی دیگر، پولیس مبارزه با جرایم جنایی سه تن را در پیوند به سرقت از مربوطات شهر فیروز کوه مرکز ولایت غور و یک سارق را در جریان سرقت لوازم منزل مسکونی از ناحیه اول شهر چاریکار مرکز ولایت پروان بازداشت کرده اند.
در همین حال، چهار قمار باز همرا با مقداری پول و لوازم قمار بازی از ناحیه سوم و یک سارق دیگر  از مربوطات ناحیه ششم شهر کندز، از سوی نیروهای امنیتی آن ولایت بازداشت شده اند. 
در یک عملیات دیگر، نیروهای پولیس یک سارق و دوتن را در پیوند به فساد اخلاقی از مربوطات شهر تالقان مرکز ولایت تخار و سه سارق دیگر را از ولایت نیمروز بازداشت کرده اند.
در یک خبر دیگر، یک سارق از ولسوالی سنگ آتش ولایت بادغیس، سه سارق و یک تن در پیوند به حمل سلاح غیر قانونی همرا با دو میل سلاح از مربوطات ولسوالی های بالا بلوک، خاک سفید و مرکز ولایت فراه نیز، از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده اند. 
همچنان منسوبین مبارزه با جرایم جنایی وزارت امور داخله، دو سارق را از ولایت کابل و دو تن دیگر را در پیوند به قتل از مربوطات ولایت بغلان نیز بازداشت نموده اند.