۳۲ تن در پیوند به جرایم جنایی از شش ولایت بازداشت شدند.

moi-af
یکشنبه ۱۴۰۱/۷/۲۴ - ۱۵:۱
dfs

منسوبین فرماندهی پولیس ولایت کندز ۱۲ تن را در پیوند به قمار بازی و دو تن دیگر را در پیوند به سرقت از مربوطات ولسوالی قلعه ذال این ولایت بازداشت کرده اند.
در همین حال، پنج تن در پیوند به سرقت و دو تن دیگر در پیوند به استفاده از مشروبات الکولی از مربوطات ولسوالی بالا بلوک و حوزه اول امنیتی  ولایت فراه از سوی نیروهای قوماندانی امنیه این ولایت بازداشت شده اند.
از سوی دیگر، پولیس قوماندانی امنیه ولایت کابل دو تن را در پیوند به سرقت و یک تن دیگر را در پیوند به قتل از مربوطات حوزه هشتم و دهم این ولایت بازداشت نمودند و دو موتر از نزد سارقین نیز به دست آمده و به مالکین وسایط متذکره دوباره تسلیم داده شد.
در یک خبر دیگر، سه سارق از ناحیه چهارم شهرتالقان مرکز ولایت تخار و دو سارق دیگراز مربوطات ناحیه اول ولایت خوست توسط نیروهای امنیتی نیز بازداشت شده اند.
همچنان، پولیس مبارزه با جرایم جنایی ولایت هرات، یک تن را در پیوند به سرقت، یک تن را در پیوند به سوی استفاده از نام مجاهدین همرا با چهار میل تفنگچه و یک قاچاقبر پول را با ۲۵۰۰۰۰ دالر امریکایی که میخواست به کشور همسایه ایران قاچاق کند از مرز اسلام قلعه و دیگر نقاط این ولایت بازداشت کرده اند.
در عین حال، یک گروه دزدان حرفوی که دست به سرقت وسایط نقلیه باشنده گان ولایت هرات میزدند، از سوی منسوبین جرایم الکترونیکی فرماندهی امنیه این ولایت بازداشت شدند.
از نزد افراد بازداشت شده ۲۰ عراده وسایط نقلیه سرقت شده نیز بدست آمده و دوباره به مالکین وسایط متذکره تسلیم داده شد.