۲۸ تن در پنج ولایت بازداشت شدند

moi-af
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱/۲۳ - ۱۱:۴
sdfsfsadfsf

این افراد در پیوند به سرقت، قتل، ترور، بغاوت، باج گیری و حادثه ترافیکی از ولایت های کابل، کاپیسا، نیمروز، لغمان و غور بازداشت شدند.
منسوبین پولیس فرماندهی امنیه ولایت کابل شش تن را در پیوند به زندانی ساختن مردم عام و باج گیری از خوانواده آنان از ناحیه هفتم شهر کابل و پنج تن دیگر را در پیوند به برنامه ریزی برای ترور مجاهدین در بدل پول که از خارج برایشان وعده داده شده بود، از مربوطات ناحیه های چهارم و یازدهم این ولایت بازداشت نمودند.
در همین حال، یک تن در  پیوند به قتل از ولایت غور، هفت بغاوتگر، دو تن در پیوند به قتل و یک تن دیگر در پیوند به حادثه ترافیکی و شهید ساختن یک کودک هفت ساله در مربوطات مختلف ولایت کاپیسا از سوی پولیس مبارزه با جرایم جنایی بازداشت شدند.
از سوی هم، نیروهای پولیس ملی دو سارق و دو تن دیگر را در پیوند به درگیری از ولایت نیمروز و همچنان دو تن را در پیوند به درگیری مسلحانه بر سر زمین که باعث کشته شدن یک فرد دخیل در این درگیری گردید بود از ولایت لغمان بازداشت کردند.
در یک خبر دیگر،  ۱۸ میل سلاح مختلف النوع که شامل؛ ۹ میل کلاشینکوف، دو میل شلیکا، سه قبضه تفنگچه، دو میل راکت انداز، یک میل کره بین، یک میل ام ۱۶ میشود در ولایت سرپل از سوی پولیس مبارزه با تروریزم قوماندانی امنیه این ولایت کشف و ضبط گردید.