۲۳ تن بازداشت و دها میل سلاح مختلف النوع کشف و ضبط گردید

moi-af
یکشنبه ۱۴۰۲/۱/۲۰ - ۱۰:۳۳
الالال

این افراد در پیوند به سرقت، قتل، قاچاق، قمار و حادثه ترافیکی از ولایت های فاریاب، غزنی، کابل، غور، کندهار و بغلان بازداشت شدند.
نیروهای پولیس قوماندانی امنیه ولایت فاریاب ۱۰ تن را حین عمل نامشروع قمار همراه با ۸۰۰ هزارافغانی پول نقد، ۱۵ سیت تیلفون مختلف النوع از ولسوالی پشتونکوت، سه تن را در پیوند به سرقت زیورات از یک خانه در ولسوالی دولت آباد و یک تن دیگر را در پیوند به قتل در حادثه ترافیکی از مربوطات شاهراه نمبریک قریه بادغیسی این ولایت بازداشت نمودند.
در همین حال، دو تن در پیوند به سرقت تیلفون های شهروندان از ناحیه سوم شهر کابل، دو سارق حرفه ای همراه با سه تخته سولر و یک عراده موتر سایکل سرقت شده در شهر فیروز کوه مرکز ولایت غور و یک تن دیگر در پیوند به سرقت مسلحانه همراه با سلاح دست داشته اش در ناحیه چهارم شهر کندهار از سوی پولیس مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی امنیه ولایات متذکره بازداشت شدند.
از سوی هم، نیروهای پولیس ملی سه تن را همراه با چهار هزار پتاقی شادیانه در پیوند به قاچاق آنها و یک تن دیگر را در پیوند به سرقت نزدیک به ۳۰۰ هزار پول افغانی و ۵۰ هزار کلدار پاکستانی از مربوطات مختلف ولایت غزنی، یک تن دیگر را در پیوند به قتل برادر خود در ولسوالی بغلان مرکزی بازداشت کردند.
دریک خبر دیگر، نزدیک به ۱۰۰ میل سلاح مختلف النوع در ولایت ننگرهار، هشت میل سلاح، ۲۰ فیرمرمی هاوان و دیگر تجهیزات نظامی از مربوطات ولایت های بادغیس و بغلان از سوی پولیس مبارزه با تروزیم این ولایات کشف و ضبط گردید.