صحبت های مولوی عبدالحکیم حمدی ریس عمومی پاسپورت در رابطه به روند چاپ و توزیع پاسپورت

moi-af
شنبه ۱۴۰۱/۱/۲۷ - ۱۴:۴۱
سیب

پاسپورت حق هر شهروند است و اداره پاسپورت خود را متعهد می‌داند تا بگونه منظم به تمام متقاضیان، پاسپورت توزیع نمايد.

ما در نظر داریم که نه‌تنها عرضه خدمات پاسپورت را تسریع بخشیم؛ بلکه تلاش‌های ما به منظور ایجاد سهولت های بیشتر از جمله کوتاه سازی مراحل اداری و تخنیکی در روند توزیع پاسپورت به شدت جریان دارد و هموطنان ما در آینده نزدیک شاهد آن خواهد بود.

با گذشت حدود یک ماه از آغاز کار رهبری جدید اداره پاسپورت، اسناد نزدیک به سه صد هزار جلد پاسپورت های مرکزی و ولایتی که از هموطنان ما از گذشته ها در این اداره انبار گردیده بود، در اولیت کاری گرفته شد و اکنون بیشتر آن‌ها اجرا و متباقی آن روی کار ما قرار دارد.
 
 هموطنان گرامی و مراجعین محترم، اکنون در اداره پاسپورت تغیراتی خوبی رونما گردیده است. در حال حاضر توانستیم ظرفیت چاپ پاسپورت هارا در روز به بالاتر از ۶ هزار جلد برسانیم.

تنظیم بهتر مراجعین از بیرون اداره پاسپورت الی شعبات مربوطه، رویه و برخورد نیک مسوولین این اداره با مراجعین و متقاضیان، آوردن اصلاحات لازم در موظفین دروازه ها، مبارزه جدی با فساد، ایجاد کمیسیون برای رسیدگی و توزیع به پاسپورت های عاجل "مریضی، تحصیلی و تجاری" و همچنان بلند بردن ظرفیت بخش خدمات آنلاین از جمله اولویت های بود که در این يک ماه  موفق به انجام آن شدیم.

ما به هموطنان خود اطمینان می‌دهیم که در راستای آوردن نظم و بهبود در عرضه خدمات، بیشترین تلاش را خواهیم کرد و پس از این مردم ما با گذشت هر روز شاهد تغیرات خوب و مثبت در این زمینه خواهند بود.
مولوی عبدالحکیم"حمدی"
رئیس عمومی پاسپورت