سرپرست وزارت امور داخله در سفر اش به ولایت لوگر از قوماندانی قطعات خاص پولیس دیدن نمود

jamil-moi
یکشنبه ۱۴۰۰/۱/۲۹ - ۱۱:۵۲
8

حیات الله حیات سرپرست وزارت امور داخله، در سفر اش به ولایت لوگر، با منسوبین قوماندانی قطعات خاص پولیس دیدار نموده و گزارش کارکردها و نیز چالش‌های فرا راه کار آنان را استماع نمود.
سرپرست وزارت امور داخله دستاوردهای این نیروها را در امر سرکوب تروریزم تمجید نموده و همچنان اطمینان داد که رهبری وزارت امور داخله، از این نیروهای قاطعانه حمایت می‌کند.
آقای حیات نیروهای پولیس قطعات خاص را خار چشم دشمنان مردم افغانستان خوانده و افزود که این نیروها اکنون توانایی و ظرفیت دفاع و حفاظت هر گوشه این سرزمین را دارند.
سرپرست وزارت امورداخله، گفت: دشمن در برابر نیروهای قطعات خاص توانایی جنگ را ندارد و اگر از اعمال تروریستی دست نکشد، بیشتر از پیش سرکوب خواهد شد و این نیروها اجاز نمی‌دهند که دشمن به دیده حقارت به خاک ما نظر کند.
در همین حال، پاسوال میراحمد عظیمی قوماندان عمومی قطعات خاص پولیس نیز از حمایت‌های همه جانبه رهبری وزارت امور داخله ابراز سپاس و امتنان نموده و اطمینان داد که نیروهای خاص پولیس در دفاع از تمامیت ارضی و نوامیس ملی از هیچ سعی و تلاشی دریغ نکرده و بیشتر از پیش در سرکوب هراس افگنان متعهدانه کار خواهند کرد.