سرپرست وزارت امور داخله به ولایت میدان وردگ رسید

moi-af
شنبه ۱۴۰۲/۶/۱۸ - ۱۱:۱۳
سشسی

خلیفه سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله در ادامه سفر های ولایتی اش به میدان وردگ رسید و با مقامات محلی، عالمان دین، بزرگان قوم و جوانان این ولایت دیدار نمود.
قاری بختیار معاذ والی میدان وردگ در سخنرانی اش به نمایندگی مردم ضمن استقبال سفر خلیفه صاحب و هیئت همراه اش به این ولایت را افتخار بزرگ خواند.
شیخ صبغت الله بزرگ قوم، چالش های باشنده گان میدان وردگ را با خلیفه صاحب در میان گذاشت و خواهان توجه مقامات عالی رتبه حکومت امارت اسلامی به این ولایت شد.
شیخ بلخابی رییس کمیسیون کوچی ها در این دیدار افزود: تمام مشکلات موجود میان کوچی ها و باشندگان این ولایت از راه های شرعی و عدالت اسلامی حل و رفع گردیده است.
خلیفه صاحب در این نشست افزود: بر بنیاد مصروفیت ها سفر ما به این ولایت به تعویق روبرو شده بود، نصرت الهی بر عوض وسایل بر اخلاص استوار است. شما همیشه به اخلاص و اعتماد بزرگ افتخارات جهادی را کسب کرده اید. بر بنیاد تاریخ باشندگان میدان وردگ در شرایط سخت و دشوار از اسلام و کشور حراثت و دفاع کردند.
آقای حقانی همچنان گفت: در عرصه کسب آزادی سهم شما بی نظیر و بدون تبعض بر روحیه اسلامی و ملی استوار بود.
به گفته آقای حقانی: بر بنیاد قوانین جهانی با درنظر داشت اصول و ارزش های اسلامی و ملی برای تعامل دروازه های ما بر روی جهان باز است، اما آبادی کشور مسوولیت خود ما است و بدون انتظار آنرا به گونه مشترک باید انجام نمایم.