سرپرست وزارت امورداخله به تمام قوماندانان پولیس دستور داد که کار شان را در تامین امنیت با یک رویکرد جدید آغاز نمایند

jamil-moi
دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۳۱ - ۱۱:۴
5

عبدالستار میرزکوال سرپرست وزارت امور داخله صبح امروز در یک ویدیو کنفرانس که با قوماندانان امنیه ولایات کشور داشت، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های آنان در راستای حراست و دفاع از مردم و وطن، با آنان تاکید کرد که پس از این باید عمل‌کرد شان را در جهت مهار و سرکوب دشمنان مردم افغانستان تغییر داده و با قاطعیت از خاک و مردم خود دفاع نمایند.
سرپرست وزارت امور داخله بر اصل مکافات و مجازات تاکید کرد و به قوماندانان پولیس هشدار داد که اندک غفلت و بی توجهی در راستای دفاع از خاک و مردم، برایش قابل قبول نبوده و با کسانی که در این زمینه بی توجهی نمایند، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
در این ویدیو کنفرانس همچنان سرپرست وزارت امور داخله روی رسیدگی به موقع به نیازمندی‌های اعاشوی، تجهیزاتی، تسلیحاتی و تحکمیات بیزها و پوسته‌های نیروهای پولیس در سطح کشور، و همچنان بهبود در مدیریت هماهنگی با سایر نیروهای امنیتی و دفاعی، و مثمریت فعالیت‌ها و سوق اداره بهتر تاکید نمود.
قوماندانان پولیس نیز در این ویدیو کنفرانس از تلاش‌های بیشتر شان در راستای مبارزه با تروریزم و تنفیذ قانون، به سرپرست وزارت امور داخله اطمینان دادند.