ساختمان جدید آمریت اطفائیه ولسوالی محمدآغه ولایت لوگر به بهره‌برداری سپرده شد.

moi-af
پنجشنبه ۱۴۰۵/۴/۴ - ۱۲:۲۸
zfs

ساختمان جدید اداری آمریت اطفائیه ولسوالی محمدآغه ولایت لوگر، طی مراسم رسمی از سوی الحاج مولوی عنایت‌الله رشید، رئیس عمومی تعمیرات معینیت امور تأمیناتی وزارت امور داخله، به بهره‌برداری سپرده شد.
در این مراسم، ولسوال محمدآغه، قوماندان امنیه ولسوالی و شماری از مسئولان دیگر نیز حضور داشتند.
این ساختمان که ارزش مجموعی آن نزدیک به ۵ میلیون افغانی می‌رسد، به منظور تنظیم بهتر خدمات اطفائیه، فراهم‌سازی سهولت‌های کاری برای منسوبین و رسیدگی سریع‌تر به رویدادهای آتش‌سوزی ساخته شده است. با بهره‌برداری از این ساختمان، خدمات بهتر و مؤثرتری به باشندگان آن منطقه ارائه خواهد شد.