راه اندازی کمپاین تطبیق طرزالعمل محدودیت های گشت و گذار مردم در شهر کابل

rahimzai_moi
یکشنبه ۱۳۹۹/۱/۱۰ - ۲۲:۲۴
ب

پولیس اولین روز کمپاین تطبیق "طرزالعمل قیود ازگشت و گذار مردم در جهت وقایه و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا" را امروز در شهر کابل آغاز نمود.
در این کمپاین که نزدیک به یک هزار منسوب پولیس اشتراک داشتند، به نقاط مختلف شهر کابل رفتند و برای مردم از چگونگی تطبیق این طرزالعمل در جهت وقایه از ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش این ویروس آگاهی دادند.
همچنان پولیس برای مردم توصیه کرد که به استثنی استعجالیت کاری، از خانه های شان بیرون نشوند و در امر مبارزه با این ویروس همه سهم مشترک داشته باشند.
محمد مسعود اندرابی سرپرست وزارت امورداخله که از جریان این کمپاین نظارت میکرد، خواهان همکاری بیشتر مردم در راستای تطبیق این طرزالعمل گردید.
سرپرست وزارت امورداخله گفت که پولیس مدت سه روز آگاهی های لازم را برای مردم در جهت تطبیق این طرزالعمل میدهد و پس از آن با کسانی که در رعایت آن تخلف ورزند، با متخلفین برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
این در حالیست که یک سلسله محدودیت ها جهت حفظ سلامت مردم از مصاب شدن به ویروس کرونا در کشور وضع گردیده است.
بسته شدن حمام ها، حوض های آب بازی، تفریح گاه ها، رستورانت ها، تجمعات مردمی، گشت و گذار مردم در بازار ها و مارکیت ها و غیره اما کن که در آن احتمال گسترش این ویرس متصور باشد، شامل این محدودیت ها میباشد.