برعلاوه بازداشت پنج تن در پیوند به قاچاق"هیروین و تریاک" از کابل، هلمند و میدان وردک، دو لابراتوار پروسس مواد مخدر در ننگرهار از بین برده شد

jamil-moi
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۷/۱۵ - ۱۰:۳۵
8

نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر، با اجرای چندین عملیات کشفی در مربوطات ولایت‌های کابل، هلمند، میدان وردک و ننگرهار، برعلاوه بازداشت پنج تن به ارتکاب قاچاق "هیروئین و تریاک"، دو لابراتوار پروسس مواد مخدر را ازبین برده‌اند.
در پیوند به قاچاق مواد مخدر، دو تن همراه با مقداری بیش از یک کیلوگرام "هیروئین" از میدان هوائی بین المللی حامد کرزی در کابل، دو تن همراه با مقداری مواد مخدر نوع "هیروئین و شیشه" از ولایت هلمند و یکتن دیگر طبق قرار سارنوالی مبنی بردست داشتن در قاچاق مواد مخدر از ولایت میدان وردک بازداشت شده است.
هم چنان، نیروهای قطعه خاص مبارزه با مواد مخدر، عملیاتی هدفمند را در منطقه "جوی۲۵" ولسوالی غنی خیل ولایت ننگرهار انجام داده‌اند که در نتیجه آن، دو لابراتوار پروسس موادمخدر را کشف و از بین برده‌اند.
از این لابرتوارهای پروسس مواد مخدر، ۲۱ کیلوگرام "تریاک"،۴۰ کیلوگرام "چرس" ومقداری تیزاب و مواد کیمیاوی که در ساخت وپروسس مواد مخدر از آن استفاده می‌شود، کشف و بدست آمده است.
در پیوند به این قضیه، فردی بازداشت نشده اما تحقیقات پولیس پیرامون شناسائی و بازداشت مظنونین این قضیه ادامه دارد.