الحاج خلیفه سراج الدین حقانی طی سفر کاری خود به ولایت های شمالی به ولایت سمنگان رسید

moi-af
پنجشنبه ۱۴۰۲/۳/۲۵ - ۱۷:۲۰
sss


نشستی که به مناسبت سفر سرپرست وزارت امور داخله به حضور داشت بزرگان،‌ منتفذین،‌ علما،‌ استادان مکاتب و پوهنتون ها و رهبری محلی آن ولایت در آنجا تدویر یافته بود پیرامون موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
محراب الدین عرفان رییس شورای علمای سمنگان در صحبت های خود سفر سرپرست وزارت امور داخله را نشانه‌ی هماهنگی میان مردم و مسوولین خوانده گفت: الحمدالله مردم از امنیت بدست آمده خیلی خرسند هستند و این نتیجه‌ی قربانی های مجاهدین است که خداوند نصرت و کامیابی را نصیب ما گرداند.
حاجي نجیب اشتراک کننده‌ی دیگر این نشست ضمن ابراز تشکر از سرپرست وزارت امور داخله و نیروهای پولیس بخاطر تامین امنیت بهتر خواهان آغاز کار پروژه های نیمه کاره شد.
مولوی داد خدا خادم معاون ولایت سمنگان هم از اعدام برادر و دو رفیقش در بگرام یاد آوری نموده و گفت که به هدف انتقام گیری آنها مجاهدین در ولایت میدان وردک عملیات را علیه نیروهای امریکایی انجام دادند و انتقام آنها را گرفتند. 
الحاج خلیفه سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله،‌ در صحبت های خود گفت: حکومت با تمام توان برای مردم و وطن خود کار میکند،‌ شما پیشرفت های شاروالی ها را مشاهده میکنید که افغانستان را بسوی زیبایی سوق میدهد. 
همچنان گفت، حکومت قبلی را دنیا به رسمیت شناخته بود و کمک های مالی می‌نمود؛ اما تعزیرات بالای امارت اسلامی وضع گردیده، حتا دارایی های افغان ها را مسدود کرده اند؛ اما برکت است و خداوند ما را از این امتحان سربلند بدر میکند، سپس به ثبات پول ملی و کاهش قیمت مواد غذایی نیزاشاره کرد. 
آقای حقانی گفت: ما به هیچکس تعنه نمی دهیم، اما هرکسیکه خارجی ها را به اینجا آورد و منافع ملی ما را تاراج نمود، چگونه می‌تواند مدعی و وارث این سرزمین باشد؟!
وی بر وعده عفو امیرالمومنین حفظه الله تاکید کرده و افزود: اگر فردی از این فرمان سرکشی کند، مستحق مجازات است.