اطلاعیه ریاست عمومی پاسپورت

moi-af
lll

ریاست عمومی پاسپورت اخیراً سهولت های لازم را در روند عرضه خدمات برای تجار ملی به میان آورده است.
به منظور جلوگیری از ضیاع وقت و عدم سرگردانی تجار ملی برای بدست آوردن پاسپورت، ریاست پاسپورت مصمم بران شد که یک سلسله سهولت های لازم را در زمینه صدور پاسپورت برای آنان روی دست گیرد. 
بدین ملحوظ ریاست عمومی پاسپورت در تفاهم‌ با مسوولین وزارت محترم صنعت و تجارت، نمایندگی خویش را در رياست ثبت مرکزی و ملکيت های فکری این وزارت ایجاد کرد و نمایندگی متذکره اکنون به فعالیت ارائه خدمات پاسپورت برای تجار ملی آغاز نموده است.
ریاست عمومی پاسپورت به اطلاع تجار و کسبه کاران محترم می‌رساند که پس از این جهت در خواست پاسپورت تجارتی و یا تمدید آن ، به نمایندگی ریاست پاسپورت مستقر در رياست ثبت مرکزي و ملکيت های فکری که مقر آن در ناحیه هشتم شهر کابل میباشد، تشریف برده و پاسپورت شان را بدون ضیاع وقت از طریق اين نمایندگی بدست بیاورند.
جواز فعالیت و تذکره تابعیت اصل و کاپی، عکس به سایز مخصوص پاسپورت و همچنان تاییدی جواز فعالیت شان توسط اداره مربوطه  ضروری میباشد و متقاضی محترم در وقت مراجعه آنان را با خود داشته باشد.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴
Background image

اطلاعیه!

بر اساس فرمان شماره (۱۵۲۰) مقام  رهبری امارات اسلامی و رهنمودهای وزارت امورداخله، به دارندگان موترهای شخصی رسانیده می شود که ، هارند، اشاره و سایر

بازگشت به اطلاعیه ها