اطلاعیه ریاست پاسپورت

moi-af
zvc

قرار معلوم برخی از افراد به بهانه‌های مختلف در زمینه خانه‌پری فورم آنلاین برای پاسپورت، از هموطنان ما پول هنگفت مطالبه می‌نمایند، در حالیکه اجوره خانه‌ پری فورم برای کسانیکه در این زمینه کار میکنند مبلغ دوصد افغانی مشخص گردیده است.

از هموطنان گرامی میخواهیم که در بدل خانه پری فورم آنلاین پول اضافی از مبلغ تعین شده ندهند.
بعضی افراد سودجو و فریب‌کار حین خانه پری فورم آنلاین، به متقاضی میگوید که در صورت پرداخت پول هنگفت پاسپورت شان را میتواند در وقت کم بگیرد که این کار شان غیر ممکن بوده و متقاضیان باید فریب چنین کمیشن کاران را نخورند.

ارائه خدمات آنلاین کاملا شفاف بوده و امکان هیچگونه دست‌برد و تقلب از طریق این بخش امکان ندارد. بجز از موظفین بخش ویب‌سایت اداره پاسپورت، دیگر هیچ مرجع و یا فردی دسترسی به اجرای فورم های ثبت شده متقاضیان را ندارد. 

ارائه خدمات بگونه جدی در ریاست پاسپورت به پیش میرود. روزانه برعلاوه اجرای دو هزار جلد پاسپورت از طریق آنلاین، سه هزار جلد پاسپورت های ولایتی که از قبل اسناد شان در این اداره ارسال گردیده است نیز اجرا میگردد.

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۵۳
Background image

اطلاعیه

به اطلاع عموم هموطنان ما رسانیده میشود، آنعده اشخاصی که در جریان اداره فاسد گذشته، وسایط شان بخاطر حوادث ترافیکی و یا انجام اعمال غیر قانونی دیگر م

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

بازگشت به اطلاعیه ها