۴۵ تن در ۱۱ ولایت بازداشت شدند

moi-af
چهارشنبه ۱۴۰۲/۳/۳ - ۱۰:۳۸
vgbh


این افراد در پیوند به سرقت، قتل، فریب و قاچاق از ولایت های کابل، تخار، بلخ، ننگرهار، هرات، کندهار، پروان، هلمند، بدخشان، خوست و غزنی از سوی نیروهای پولیس بازداشت شدند.
منسوبین پولیس فرماندهی امنیه ولایت کابل سه تن را در پیوند به سرقت پول، اجناس و کالا از ناحیه سوم، دو تن را در پیوند به سرقت وسایط و مبایل و شش تن دیگر را در پیوند به کلاه برداری در ناحیه هفتم شهر کابل بازداشت نمودند.
در همین حال، شش تن در پیوند به سرقت اموال منازل از ناحیه چهارم شهر تالقان مرکز ولایت تخار، شش تن حین استفاده از مواد مخدر در ولسوالی نهرین ولایت بغلان و یک تن دیگر در پیوند به سرقت وسایط در ناحیه چهارم شهر غزنی از سوی نیروهای امنیتی این ولایات بازداشت شدند. 
از سوی هم، نیروهای پولیس چهار سارق مسلح را در ناحیه پنجم شهر مزارشریف مرکز ولایت بلخ، یک تن را در پیوند به سرقت، اخلال نظم عامه و سوی استفاده از نام مجاهدین در ولسوالی نهرشاهی این ولایت و یک تن دیگر را در پیوند به سرقت وسایط همراه با یک عراده واسطه سرقت شده از ناحیه اول شهر خوست بازداشت کردند.
در یک خبر دیگر، دو تن در پیوند به کلاه برداری از ناحیه سوم شهر جلال آباد، دو تن در پیوند به سرقت همراه  با سه هزار دالر امریکایی، ۱۳۰ هزار افغانی و ۵۰ یورو در ناحیه هشتم ولایت ننگرهار، دو تن در پیوند به سرقت تیلفون های شهروندان از ناحیه سوم شهر چاریکار مرکز ولایت پروان و یک تن دیگر در پیوند به قتل همراه با سلاح دست داشته اش از مربوطات ولسوالی کشم ولایت بدخشان از سوی پولیس مبارزه با جرایم جنایی بازداشت شدند.
همچنان، نیروهای امنیتی امارت اسلامی چهار تن را در پیوند به سرقت از ناحیه های ششم و هشتم شهر هرات، سه تن را در پیوند به سرقت وسایط در ولسوالی های دامان و ژری ولایت کندهار و یک تن دیگر را در پیوند به قاچاق آهن از ناحیه ششم شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند بازداشت نمودند.