۲۵ تن در هشت ولایت بازداشت شدند

moi-af
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱/۲۲ - ۱۰:۴۷
zzasad

نیروهای امنیتی این افراد را در پیوند به سرقت، قتل، جعل کاری و فروش گوشت حرام از ولایت های تخار، بلخ، کاپیسا، کابل، غور، غزنی، بغلان و کندهار بازداشت نمودند.
منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت تخار شش تن را در پیوند به سرقت اموال منازل از ناحیه ششم شهر تالقان مرکز این ولایت و سه قصاب دیگر را در پیوند به فروش گوشت حرام به مردم از مربوطات ولسوالی ینگی قلعه بازداشت کردند.
در همین حال، سه تن در پیوند به درگیری و قتل که باعث کشته و زخمی شدن شش تن گردید است، از ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا و سه تن دیگر در پیوند به قتل در مربوطات ولایت بلخ از سوی پولیس مبارزه با جرایم جنایی بازداشت شدند.
از سوی هم، پولیس ملی یک تن را در پیوند به سرقت وسایط همراه با دو سارق دیگر از ناحیه دوم شهر کابل و سه تن را در پیوند به قتل در مربوطات ولسوالی تولک ولایت غور نیز بازداشت نمودند. 
همچنان، دو تن در پیوند به خرید مواشی در بدل پول جعلی از ولسوالی گیرو ولایت غزنی، یک سارق در ولسوالی دند ولایت کندهار و یک تن دیگر در پیوند به سرقت در مربوطات ولایت بغلان از سوی نیروهای امنیتی قوماندانی امنیه ولایات متذکره بازداشت گردیده اند.