۲۰ تن در پیوند به جرایم جنایی بازداشت شدند

moi-af
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۲/۲۶ - ۲:۴۲
vgbhn


منسوبین پولیس این افراد را در پیوند به سرقت، قتل، قاچاق، فریب کاری و سایر جرایم جنایی در ۲۴ ساعت گذشته از ولایت های تخار، سرپل، کابل، پکتیکا و کندهار بازداشت نمودند.
پولیس مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی امنیه ولایت تخار سه تن را در پیوند به قاچاق نمک در ناحیه چهارم شهر تالقان، دو تن را در پیوند به فروش طلای جعلی همرای یک قاتل در ولسوالی هزار سموچ، سه تن را در پیوند به قتل از ولسوالی درقد و یک تن دیگر را در پیوند قاچاق سگرت از ولسوالی ینگی قلعه این ولایت بازداشت کردند.
در همین حال، یک تن در پیوند به قتل و یک تن دیگر در پیوند به ضرب و شتم در مرکز ولایت سرپل، دو تن در پیوند به مجروح ساختن یک فرد دیگر با استفاده از چاقو در ولسوالی سوزمه قلعه، و دو تن دیگر در پیوند به فرار از منزل در ولسوالی گوسفندی این ولایت توسط نیروهای امنیتی قوماندانی امنیه ولایت سرپل بازداشت شدند. 
از سوی هم، نیروهای پولیس دو تن را در پیوند به قتل از ولسوالی متاخان ولایت پکتیکا، دو سارق حرفه ای و مشهور را که دست به سرقت پول، وسایط و دیگر وسایل در شهر کابل میزدند درناحیه هژدهم شهرکابل و یک تن دیگر را در پیوند به سرقت وسایط از مربوطات ناحیه دهم شهر کندهار بازداشت کردند.