اعلامیه مطبوعاتی وزارت امور داخله 

hakimi-moi
1

هییت بررسی‌کنندهٔ وضعیت امنیتی بهسود، یافته‌های خود را به وزارت امور داخله سپرد 
هییت مشترک امنیتی که هفته قبل به منظور  بررسی وضعیت امنیتی بهسود میدان وردک به آن ولسوالی سفر کرده بود در دیدار با متنفذین آن ولسوالی اوضاع امنیتی را از نزدیک ارزیابی نمود و نتیجه آنرا به وزارت امور داخله سپرد. 
 وزارت امور داخله در روشنایی یافته های هییت متذکره موضوع واردشدن تلفات ملکی‌ در جریان تجمع بر باشنده‌های ولسوالی بهسود میدان وردک را به‌گونهٔ جدی زیر بررسی دارد. 
در پیوند به همین بحث، رهبری وزارت امور داخله قوماندان امنیه میدان وردک را به کابل فراخواند تا  پیرامون موضوع بررسی صورت گیرد. در صورت اثبات هرنوع تخطی با افراد خاطی در پرتو قانون برخورد صورت خواهد گرفت. 
رهبری نیروهای ملی، امنیتی و ‌‌دفاعی کشور اطمینان می‌دهد که نیروهای قهرمان امنیتی و دفاعی به‌عنوان نیروهای تنفیذکننده قانون و تامین‌کنندهٔ امن و نظم عامه در جهت تامین امنیت مردم خود تلاش می‌کنند و به‌گونهٔ بی‌طرفانه وظایف مقدس دفاع از افغانستان در راستای مبارزه با تروریزم به پیش می‌برند.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴
Background image

اطلاعیه!

بر اساس فرمان شماره (۱۵۲۰) مقام  رهبری امارات اسلامی و رهنمودهای وزارت امورداخله، به دارندگان موترهای شخصی رسانیده می شود که ، هارند، اشاره و سایر

بازگشت به اطلاعیه ها