اعلامیه مشترک نیروهای ملی دفاعی و امنیتی 

hakimi-moi
1

به تازه‌گی روزنامه «واشنگتن پوست» گزارشی را در باره شیوع ویروس کر‌ونا در صفوف قوای ملی دفاعی و امنیتی کشور ‌و تاثیرات منفی این بیماری بالای نیروهای افغان، نشر کرده است.
سکتور دفاعی و امنیتی این گزارش را مطالعه کرده و مورد ارزیابی قرار داده است. 
براساس ارزیابی‌های ما، آمارهای نشر شده و تاثیرات منفی ذکر شده ویروس کرونا بالای نیروهای دفاعی و امنیتی، در این گزارش صحت ندارد. 
رهبری سکتور امنیتی و دفاعی پیش از شیوع ویروس کرونا (کووید-۱۹) در کشور، اقدامات پیش‌گیرانه و عملی را از طریق ایجاد مراکز صحی، توزیع لوازم ضروری طبی به قدر کافی در سراسر کشور به نیروهای افغان، صدور هدایات و رهنمودهای خاص، تدابیر جدی وقایوی و پیشگیرانه در تمام قرارگاه‌‌ها و جزوتام‌های عملیاتی و حمایوی روی دست گرفت و تطبیق آن به گونه‌ی سراسری ادامه دارد. 
با بررسی و اقدامات بخش‌‌های صحی سکتور  دفاعی و امنیتی، آسیب پذیری این نیروها را در کمترین حد نگهداشته شده است.
ویروس «کووید-۱۹» هیچ گونه تاثیر منفی بالای فعالیت‌ها و ماموریت‌های نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در سراسر کشور نگذاشته و مبارزه و تلاش‌های این نیروها در راستای مبارزه با تروریزم و حفاظت از افغان‌ها به گونه موثر اجرا می‌شود.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴
Background image

اطلاعیه!

بر اساس فرمان شماره (۱۵۲۰) مقام  رهبری امارات اسلامی و رهنمودهای وزارت امورداخله، به دارندگان موترهای شخصی رسانیده می شود که ، هارند، اشاره و سایر

بازگشت به اطلاعیه ها