اعلامیهٔ مطبوعاتی وزارت امور داخله در پیوند به رویداد تروریستی ولایت لوگر

jamil-moi
u

طالبان حوالی ساعت ۷:۴۰ دقیقه عصر امروز یک عراده موتر کرولا مملو از مواد انفجاری را در ساحه چوک شاروالی شهر پل علم مرکز ولایت لوگر، نزدیک یک چک پاینت امنیتی انفجار دادند که از اثر آن ۹ تن به شمول شش نیروی امنیتی و سه تن ملکی شهید و ۴۰ تن دیگر مجروح گردیدند.

در حالیکه مردم ما به استقبال عید سعید اضحی می‌روند، دشمنان اسلام و مردم افغانستان خلاف همه ارزش‌های انسانی و اسلامی دست به کشتار مردم بی‌گناه زدند. این عمل طالبان محکوم و یک جنایت بزرگ محسوب می‌شود.

‏طالبان به عنوان بسترساز فعالیت‌های تروریستی در افغانستان قطعاً نمی‌توانند خود را از دست‌داشتن در این رویدادها برائت دهند. آنان مسوول همه رویدادهای تروریستی و کشتار مردم افغانستان اند.

وزارت امور داخله مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانواده‌های قربانیان رویداد متذکره ابراز داشته و به مجروحین از بارگاه ایزد متعال شفای عاجل استدعا میدارد. همچنان برای شناسایی عاملان رویداد مذکور اقدامات جدی خواهد شد.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴
Background image

اطلاعیه!

بر اساس فرمان شماره (۱۵۲۰) مقام  رهبری امارات اسلامی و رهنمودهای وزارت امورداخله، به دارندگان موترهای شخصی رسانیده می شود که ، هارند، اشاره و سایر

بازگشت به اطلاعیه ها