اطلاعیه ریاست ترافیک 

jamil-moi
۷

به اطلاع رسانیده می‌شود، هموطنانِ که موترهای شان در گمرک توقف می‌باشد و قبلا ثبت سیستم گردیده است، برای طی مراحل سند قانونی موتر شان همراه با تذکره الکترونیک به نهاد مربوطه مراجعه کنند، در غیر این‌صورت برای شان سند داده نمی‌شود. 
کسانیکه وسایط شان به مرحلهٔ تمدید قرار دارد و یا در آینده قصد تمدید وسایط شانرا دارند، باید به شمول مالک موتر ثبت سیستم ترافیک شوند. هر موتر که بدون پلیت و ثبت در سیستم و دیتابیس ترافیک گشت‌وگذار کند از سوی موظفین ترافیک توقف می‌گردد. 
تمام موترها باید در پیش‌روی و پشت سر پلیت قانونی نصب داشته باشند. موترهای که پلیت قانونی را به هر دلیل نصب نمی‌کنند و یا پلیت موتر شان قابل تشخیص نباشد از این پس موترهای شان مصادره می‌گردد و آنگاه حق شکایت ندارند. 
نوت:- هموطنان عزیز به آنچه گفته شد جدی عمل می‌شود، پس توجه جدی نمایید تا موتر تان به‌گونهٔ دایمی توقف و یا مصادر نگردد. پیروی از قانون، باعث ایجاد نظم شهری و ترافیک و جلوگیری از رویدادهای ناگوار می‌گردد.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴
Background image

اطلاعیه!

بر اساس فرمان شماره (۱۵۲۰) مقام  رهبری امارات اسلامی و رهنمودهای وزارت امورداخله، به دارندگان موترهای شخصی رسانیده می شود که ، هارند، اشاره و سایر

بازگشت به اطلاعیه ها