۴۱ تن در پیوند به جرایم مختلف بازداشت شدند

moi-af
پنجشنبه ۱۴۰۲/۳/۱۱ - ۹:۱۴
vfcd

این افراد در پیوند به سرقت، قتل، فرار از منزل، نگهداری اسلحه غیر قانونی، آزار و اذیت و فساد اخلاقی در ولایت های هلمند، تخار، هرات، کاپیسا، ننگرهار، پروان، کنر، فاریاب، کندهار و ارزگان بازداشت شدند.
نیروهای امنیتی چهار سارق ماهر و حرفه ای را در پیوند به سرقت پول و اموال دکاکین همراه با دو تن دیگر در پیوند به نگهداری اسلحه غیر قانونی از ولایت کاپیسا و شش تن دیگر را در پیوند به سرقت، قتل و دیگر جرایم از مربوطات ولایت کنر بازداشت کردند.
در همین حال، ۱۲ تن در پیوند به فساد اخلاقی در ناحیه اول شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند، چهار سارق حرفه ای از هرات و سه تن دیگر در پیوند به آزار و اذیت همراه با دو تن در پیوند به فساد اخلاقی در مربوطات ولایت تخار از سوی نیروها امنیتی آن ولایت ها بازداشت گردیدند. 
از سوی هم، پولیس مبارزه با جرایم جنایی سه تن را در پیوند به سرقت ۱۸۲ هزار افغانی پول نقد یک تجار در ولایت فاریاب، یک دزد مشهور را در ولایت کندهار و یک تن دیگر را در پیوند به فساد اخلاقی همراه با یک میل سلاح از مربوطات ولایت ارزگان بازداشت نمودند.
همچنان، دو تن در پیوند به فرار از منزل از ولسوالی شینواری ولایت ننگر و یک تن دیگر حین دزدی هفت بشکه تیل از یک شبکه مخابراتی در ولایت پروان توسط نیروهای پولیس ولایت های متذکره بازداشت شدند.