اعلامیهٔ شماره سوم در پیوند به بررسی تظاهرات ولسوالی بهسود میدان وردک

jamil-moi
7

‏‎وزارت امور داخله در روشنی یافته‌های هیئت بررسی‌کنندهٔ تظاهرات بهسود، ارزیابی خود را به‌گونهٔ همه‌جانبه انجام داده است. 
‏‎به اساس ارزیابی و گزارش متذکره افرادی که در تظاهرات روز جمعه مورخ ۱۰ دلو ۱۳۹۹ در بهسود اشتراک داشتند، غیرمسلح بودند. بعد از اينكه تظاهرات به خشونت گرائید در جریان تظاهرات ۱۱ تن ملکی شهید و ۳۱ تن مجروح شدند. 
‏‎وزارت امور داخله در همین پیوند وظیفه قوماندان امنیه میدان وردک را به حالت تعلیق قرار داده و قضیه را محول سارنوالی نموده است تا در پرتو قانون موضوع به شکل اساسی بررسی و عدالت تامین گردد.
‏‎وزارت امور داخله ضمن بیان تأثر شدید بخاطر شهادت و مجروحیت هموطنان ما در این قضیه، مراتب عمیق تسلیت و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای رویداد متذکره ابراز می‌دارد و به مجروحین شفای عاجل تمنا دارد. مجروحین این رویداد در شفاخانه ۳۰۰ بستر پولیس به‌طور رایگان تحت مداوا قرار می‌گیرند و به خانواده‌های شهدای رویداد بهسود رسیدگی لازم صورت می‌گیرد. 
‏‎وزارت امور داخله اطمینان می‌دهد که واحدهای اداری ولسوالی حصهٔ اول و دوم دوباره فعال و برای هموطنان عزیز ما عرضه خدمات خواهند نمود.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴
Background image

اطلاعیه!

بر اساس فرمان شماره (۱۵۲۰) مقام  رهبری امارات اسلامی و رهنمودهای وزارت امورداخله، به دارندگان موترهای شخصی رسانیده می شود که ، هارند، اشاره و سایر

بازگشت به اطلاعیه ها